Стрюківська громада
Одеська область, Березівський район

До уваги: договори з НСЗУ для аптек з 1 липня 2025

Дата: 08.07.2025 19:13
Кількість переглядів: 12

 

Фото без опису

 

До уваги: договори з НСЗУ для аптек з 1 липня 2025

 

 

Платформа «Охорона здоров’я» ВАОТГ нагадує, що з 1 липня 2025 року набрала  чинності Постанова Кабінету Міністрів України № 1417 від 13 грудня 2024 року, яка змінює умови участі аптек у програмі реімбурсації (“Доступні ліки”). Згідно з новими вимогами, всі аптечні заклади – незалежно від форми власності – повинні укласти з Національною службою здоров’я України (НСЗУ) договір про відшкодування вартості лікарських засобів та медичних виробів. Це означає, що і комунальні, і приватні аптеки/аптечні пункти мають приєднатися до програми реімбурсації лікарських засобів і медвиробів.

 Прохання місцевій владі забезпечити інформування аптек громади про цю вимогу та можливість участі в програмі. Використовуйте всі доступні комунікаційні канали (офіційні сайти, пресслужби, соціальні мережі тощо), щоб аптеки знали про необхідність своєчасного укладення договорів з НСЗУ. Це важливо для того, щоб мешканці громади й надалі мали доступ до гарантованих державою безоплатних або частково платних ліків.

Що передбачає постанова № 1417

Постанова № 1417 вносить зміни до Урядових постанов про реімбурсацію (№ 929 від 30.11.2016 і № 136 від 27.02.2019). 

Зміни формально включені в ліцензійні умови, тому з 1 липня 2025 р. ліцензіат («аптека») зобов’язаний укласти договір про реімбурсацію з НСЗУ за формою, затвердженою постановою КМУ № 136. 

Тобто, починаючи з цієї дати, кожна аптека має оформити договір із НСЗУ для відшкодування вартості ліків. Про це НСЗУ вже наголошує у своїх повідомленнях.

Алгоритм дій для аптек (УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ З НСЗУ)

На сайті НСЗУ оприлюднено покроковий алгоритм дій для аптек, які укладають договори. Основні кроки такі:

  • Реєстрація в eHealth: зареєструвати аптечний заклад в електронній системі охорони здоров’я (eHealth) і зареєструвати у ній уповноважених осіб закладу.
  • Електронний підпис: забезпечити уповноваженим особам наявність діючих електронних підписів.
  • Обладнання: мати комп’ютерне обладнання та доступ до Інтернету у кожній аптеці чи аптечному пункті, де планується відпуск ліків.
  • Подання заяви: подати заявку на укладення договору через будь-яку електронну медичну інформаційну систему (МІС), підключену до eHealth. Інформацію про перелік підключених МІС див. на сайті eHealth – за посиланням.
  • Вказати дані: у заяві потрібно зазначити ПІБ і посаду особи, яка підписуватиме договір, а також підставу дії цієї особи; вказати правильні банківські реквізити (IBAN) закладу; обрати групи нозологій (медичних станів), за якими заклад готовий здійснювати реімбурсований відпуск препаратів або медвиробів.

► Детальніше в оголошенні про укладення договорів про реімбурсацію на вебсайті НСЗУ

  • Підписання договору: після подання заявки НСЗУ надсилає в системі проєкт договору. Уповноважена особа аптечного закладу має протягом 5 календарних днів підписати цей проєкт електронним підписом. Після підписання обома сторонами договір набирає чинності.
  • Вибір аптек: після підписання договору необхідно в електронній системі “позначити” ті аптеки та аптечні пункти, де саме планується відпуск реімбурсованих ліків та медвиробів.

Додатково: у разі необхідності треба подати копії ліцензійних документів (наприклад, ліцензії на роздрібну торгівлю ліками, ліцензії на наркотичні речовини/психотропні тощо) в додатках до заяви. Договори укладаються на термін до трьох років, починаючи з дати подання заяви.

► Офіційний лист НСЗУ: для довідки можна завантажити офіційний роз’яснювальний лист НСЗУ щодо укладення договорів. Завантажити тут.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних