Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі
Обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
очікуваної вартості предмета закупівлі
-
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Стрюківської сільської ради Березівського району Одеської області
Код згідно з ЄДРПОУ: 44002300
67050, Україна, Одеська обл., Березівський р-н, село Стрюкове, вул.Ламброва, будинок 42
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
-
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори (Літій іонний акумулятор ДК 021:2015: 31434000-7)
-
Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-01-30-014681-a
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Кількість товару: 3 шт.
Строк поставки товару: товар постачається протягом п’яти днів з дати укладання Договору, але не пізніше 28.02.2025 року (включно) з правом дострокової поставки.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства.
Поставка товару повинна супроводжуватися видатковою накладною, супутньою документацією виробника (настанова щодо експлуатування, сервісна книжка, гарантійний талон тощо).
Доставка товару здійснюється за рахунок Учасника за вказаною Замовником адресою.
Технічні та якісні характеристики товару:
1. Обґрунтування: Замовником зазначене посилання на конкретну марку товару, що є предметом закупівлі, з метою надання учасникам найкращого розуміння стосовно товару, який цілком задовольняє потребу замовника, та спрощення процесу підготовки ними тендерних пропозицій.
2. Учасник надає заповнену таблицю 1 цього додатку №2 до тендерної документації відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, в якій в обов’язковому порядку повинна міститися інформація про технічний опис товару з фото предмета закупівлі.
Таблиця 1
Технічні характеристики предмету закупівлі (Товару)*: |
||
Тип акумулятора |
АКБ збірка |
|
Тип акумуляторних комірок |
LiFePO4 |
|
Кількість комірок |
16 |
|
Номінальна напруга |
48,0 В |
|
Верхній поріг напруги |
56,0 В |
|
Нижній поріг напруги |
41,8 В |
|
Струм заряду максим |
100А |
|
Струм розряду максим |
200А |
|
Кількість циклів |
6000 |
|
Контролер |
BMS |
|
Клеми під гвинт з пластиковим кожухом 100А |
||
Корпус |
нержавіюча сталь 1 мм ( вибухозахищений) |
|
Габарити акумулятора: |
||
Довжина - |
400 мм |
|
Висота |
740 мм |
|
Ширина |
350 мм |
|
Вага |
63 кг |
Товар, що поставляється повинен бути належної якості, відповідати технічним вимогам заводу-виробника, в зібраному, перевіреному та готовому до використання за призначенням стані. Товар не повинен бути під заставою або арештом.
Примітка:у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент»
Еквівалентом вважається еквівалентний товар, який є за своїми описовими, кількісними, технічними та іншими характеристиками є ідентичним товару, у цьому Додатку, зокрема має ідентичні наступні характеристики (ознаками):
(a) сфера (галузь) застосування;
(b) призначення;
(c) методи/способи застосування;
(d) склад (матеріал), комплектація, фізичні характеристики, форма випуску/ пакування;
(e) шкідливі фактори та вплив на живі організми й довкілля
5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 230 000,00 грн. (Двісті тридцять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом цін на аналогічну продукцію на офіційних веб–сайтах офіційних представників (дилерів). При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників товару за предметом закупівлі на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та/або прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі, та/або отриманих комерційних пропозицій, а також за результатами аукціонів закупівлі в системі Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/. До ціни товару включена вартість товару, витрати та тарифи, що сплачується або мають бути сплачені Учасником згідно чинного законодавства України зокрема: сплату ввізного мита (для нерезидентів та імпортерів); податки та інші збори і обов’язкові платежі, витрати на доставку, перевезення до місця визначеного замовником, тощо.
Враховуючи все вище описане, виникають підстави для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі – на підставі пункту 3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме:
Замовник дотримуючись принципів пропорційності, прозорості та недискримінації вираховував очікувану вартість згідно порядку описаного вище та зазначив в екранних полях при створенні оголошення про початок проведення публічної закупівлі – відкриті торги, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року №1178.
Розмір бюджетного призначення: 230 000,00 грн. (Двісті тридцять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
6. Джерело фінансування закупівлі
Грантова допомога фонду ЮНІСЕФ