Перелік необхідних документів на різні види соціальної допомоги
Перелік необхідних документів на різні види соціальної допомоги
Перелік документів необхідних для оформлення допомоги малозабезпеченим сімям:
-
документ, що посвідчує особу заявника;
-
копії паспортів, кодів членів сім’ї( дружина і діти до 18 років, або до 23, якщо навчаються),якщо відсутній паспорт(діти до 14 років), то свідоцтво про народження дітей.
-
діти від 14 років паспорт громадянина;
-
декларація про доходи та майно (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї);
-
Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій
-
довідку з центру зайнятості, що перебуває на обліку ;
-
довідку з місця навчання дитини ;
-
рахунок в банку з реквізитами;
Копії документів надаються за наявності оригіналів.
Для оформлення допомоги «У зв’язку з вагітністю та пологами» необхідно подати наступні документи:
- Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій
- Ксерокопія паспорта та ідентифікаційного коду матері .
- Довідка про вагітність та пологи з лікарні.
- Довідка з центру зайнятості, якщо перебуває на обліку.
- Якщо навчається і не отримує стипендію то довідка з навчання.
- Рахунок в банку з реквізитами.
Копії документів надаються за наявності оригіналів.
Для оформлення допомоги «При народженні дитини » необхідно подати наступні документи:
- Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій .
-Ксерокопія паспорта та індефікаційного кода матері чи батька.
- Ксерокопія свідоцтва про народження дитини (з собою мати оригінал).
– реквізити банківської установи для перерахування допомоги на рахунок
Опікуни подають додатково:
– копію рішення про встановлення опіки.
Для внутрішньо перемішених осіб:
– довідка внутрiшньо перемiщеної особи та її копія.
Допомога при народженні дитини в разі її смерті виплачується на підставі:
– копії свідоцтва про народження дитини або витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про народження дитини;
– копії свідоцтва про смерть.
Копії документів надаються за наявності оригіналів.
Для оформлення “Допомоги одинокій матері», «Тимчасової державної допомоги дітям» необхідно подати наступні документи:
- Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій .
- Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги .
- Довідка з місця навчання, якщо дитина ходить у школу чи навчається в будь-якому іншому навчальному закладі.
-Довідки про доходи за визначений термін відповідно місяця звернення.
-Якщо є дорослі діти, то довідку про доходи з місця навчання.
- Довідка з центру зайнятості, якщо хтось з батьків перебуває на обліку.
- Довідка з пенсійного фонду чи перебуває на обліку.
- Якщо сім’я багатодітна чи користуються пільгами.
- Якщо розведені, то довідку з Юстиції чи сплачує чоловік аліменти.
- Одинокій матері на кожну дитину додаток №13 «Довідка про реєстрацію місця проживання особи».
- Відкрити рахунок у банку на соціальні виплати.
Копії документів надаються за наявності оригіналів.
Для оформлення допомоги « Компенсації фізичним особам , які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі « необхідно подати наступні документи:
– заява про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі;
– заява про згоду отримувати соціальні послуги;
- декларація про доходи та майновий стан( заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім`ї) за формою, затвердженою Мінсоцполітики. У декларації також зазначається інформація про склад сім`ї фізичної особи, яка надає соціальні послуги;
- копії довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією( для осіб з інвалідністю);
- висновку лікарської комісії медичного закладу щодо потреби в догляді невиліковно хворих осіб, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися, за формою, затвердженою МОЗ;
– оригінали паспортів та кодів всіх членів родини.
– особовий рахунок з банку.
- Якщо інвалід І, ІІ групи то довідку МСЕК.
- Довідка з центру зайнятості.
Копії документів надаються за наявності оригіналів.
Призначення щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І та ІІ групи, внаслідок психічних порушень, яка за висновком лікувально лікарської комісісї медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею.
- Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій ;
- паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу;
- декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги;
- висновок лікарської комісії медичного закладу щодо необхідності постійного стороннього догляду за особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу;
- копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією, яка видана особі з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, за яким здійснюється догляд ( за наявності оригіналу);
- акт-обстеження про спільне проживання;
- копію трудової книжки того, хто має доглядати і її чоловіка/дружини ;
- рахунок з банку на соціальні виплати;
Копії документів надаються за наявності оригіналів.
Одноразова допомога “Пакунок малюка” (якщо дитині менше місяця з дня народження):
- заява;
- паспорт і код заявника;
- довідка з пологового, що не одержали “Пакунок малюка”;
- сідоцтво про народження дитини;
Матеріальна компенсація “Пакунок малюка” (якщо дитині більше місяця з дня народження):
- заява на матеріальну компенсацію;
- паспорт і код заявника;
- довідка з пологового, що не одержали “Пакунок малюка”;
- свідоцтво про народження дитини;
- спеціальний рахунок в “Приватбанку” на “Пакунок малюка”
Для оформлення “Допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування», необхідно подати наступні документи:
- заяву опікуна чи піклувальника, що складається за формою, затвердженою Мінсоцполітики;
- копію рішення органу опіки та піклування або суду про встановлення опіки чи піклування над дитиною-сиротою або дитиною, позбавленою батьківського піклування;
- копію свідоцтва про народження дитини;
- довідку про реєстрацію місця проживання опікуна (піклувальника) та дитини (які є вихованцями дитячих навчальних закладів, що фінансуються не за рахунок бюджетних коштів);
-довідки про місячний розмір пенсії, аліментів, стипендії, державної допомоги, що одержує на дитину опікун чи піклувальник;
- медичний висновок про дитину з інвалідністю віком до 18 років, виданий в установленому МОЗ порядку.
Для оформлення “Державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю», необхідно подати наступні документи:
- заява за формою, затвердженою Мінсоцполітики;
- копія свідоцтва про народження дитини з інвалідністю віком до 18 років;
- довідка з місця навчання із зазначенням перебування (неперебування) на повному державному утриманні.
Якщо із заявою звертається опікун або піклувальник, подається також:
- копія рішення про встановлення опіки (піклування) та призначення дитині з інвалідністю віком до 18 років опікуна (піклувальника);
- копія рішення суду про визнання особи з інвалідністю з дитинства недієздатною;
- копія рішення суду про призначення опікуна особі з інвалідністю з дитинства або копія документа, що підтверджує повноваження представника закладу (органу опіки та піклування), який виконує функції опікуна.
Для призначення надбавки на догляд за дитиною з інвалідністю віком до 18 років одному з батьків, усиновлювачу, опікуну, піклувальнику, які не працюють, не навчаються в закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти (крім заочної форми здобуття освіти), не проходять військову службу, не займають виборну посаду, додатково подаються:
-заява за формою, затвердженою Мінсоцполітики);
- копія свідоцтва про народження дитини з інвалідністю віком до 18 років;
- копія довідки про народження, виданої виконавчим органом сільської, селищної, міської ради, із зазначенням підстави внесення відомостей про батька дитини (на яку призначається надбавка на догляд) до актового запису про народження дитини відповідно до статті 135 Сімейного кодексу України, або копія виданого компетентним органом іноземної держави документа про народження, в якому відсутні відомості про батька, легалізованого в установленому законодавством порядку (для одиноких матерів);
- копія рішення суду про позбавлення батьківських прав або копія свідоцтва про смерть батька дитини (рішення суду про оголошення батька померлим/рішення суду про визнання батька безвісно відсутнім);
- копія рішення суду про встановлення батьківства (крім випадку, коли відомості про батька зазначено у свідоцтві про народження дитини);
- копія рішення суду про позбавлення батьківських прав;
- особи, які перебувають у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами, у відпустці без збереження заробітної плати, додатково подають первинний обліковий документ № 080-1/0 «Довідка про потребу дитини (дитини з інвалідністю) у домашньому догляді», за формою затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 11 червня 2012 року № 430, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 12 липня 2012 року за № 1173/21485, та копію або витяг з наказу (розпорядження) роботодавця про надання відпустки;
- копія рішення суду про усиновлення (для усиновлювачів);
- копія рішення про встановлення опіки чи піклування над дитиною з інвалідністю (для опікунів і піклувальників дітей-інвалідів).
Для оформлення “Державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю » необхідно подати наступні документи:
– заява за формою, встановленою Мінсоцполітики.
– декларація про доходи та майновий стан осіб для призначення соціальної допомоги, складена за формою, встановленою Мінсоцполітики (у разі потреби);
– копія рішення суду про визнання особи недієздатною (для недієздатної особи);
– копія рішення про призначення опікуна (для недієздатної особи, якій призначено опікуна);
– копія документа, що підтверджує повноваження представника закладу, який виконує функції опікуна над особою (для недієздатної особи, опікуна якій не призначено);
-
інформація про склад сім’ї зазначається в декларації про доходи та майно особи, яка звернулася за призначенням соціальної допомоги (у разі потреби).
Для призначення соціальної допомоги дітям померлого годувальника додатково подаються:
– копія свідоцтва про народження або паспорта громадянина України особи, якій призначається соціальна допомога, з пред’явленням оригіналу;
– копії документів, що засвідчують родинні відносини члена сім’ї з померлим годувальником (у разі потреби);
– копія свідоцтва про смерть годувальника або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім чи оголошення померлим з пред’явленням оригіналу;
– довідка загальноосвітнього навчального закладу системи загальної середньої освіти, професійно-технічного, вищого навчального закладу про те, що дитина навчається за денною формою навчання (у разі потреби).
Для оформлення “Допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім`ях » необхідно подати наступні документи:
- паспорт громадянина України (паспортного документа іноземця) або іншого документа, що посвідчує особу;
– заява за формою, встановленою Мінсоцполітики.
- посвідчення батьків багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу) та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу);
свідоцтв про народження всіх дітей (з пред’явленням оригіналів).