Дія.Бізнес спільно з AIN.UA та Mastercard презентують новий сезон відеоподкасту «Сила Бізнесу. МСБ». У випусках головний редактор AIN.UA та AIN.Business Ілля Кабачинський спілкується з представниками українського малого й середнього бізнесу, які продовжують працювати під час повномасштабної війни, розвивають власну справу, підтримують економіку країни, надають робочі місця та допомагають тим, хто цього найбільше потребує.
Герої випусків розповідають про створення бізнесів та найбільші виклики для підприємців. Також у відеоподкасті підприємці поділяться, звідки беруть сили працювати та масштабуватися попри постійні ризики та які бачать перспективи розвитку, а також діляться корисними практичними порадами.
Перший випуск нового сезону відеоподкасту присвячений бренду Bibliotheque de Parfum з Харкова, який з початком повномасштабної війни був вимушений релокуватися до Чернівців. Зараз компанія продовжує створювати нові колекції, співпрацювати з іноземними парфумерами й брати участь у міжнародних виставках.
У розмові з Іллею Кабачинським засновниця бренду Лора Некрасова розповіла, як відбудовували бізнес майже з нуля, як компанія пережила пандемію COVID-19, на що необхідно звертати увагу при запуску бренду нішевої парфумерії та для чого Bibliotheque de Parfum власний франчайзинг.
Історії малого бізнесу для великого натхнення доступні для перегляду на порталі Дія.Бізнес.
Дія.Бізнес — національний проєкт з розвитку підприємництва та експорту, ініційований Міністерством цифрової трансформації України в лютому 2020 року. З травня 2021 року проєкт реалізується Міністерством цифрової трансформації України спільно з Офісом з розвитку підприємництва та експорту.
Mastercard — глобальна технологічна компанія, що об’єднує мільярди користувачів, понад 30 тисяч фінансових організацій та 90 мільйонів торговців у 210 країнах світу.
AIN.UA — популярний український онлайн-журнал про ІТ-бізнес, стартапи, технології та підприємництво. Виходить з 1999 року.