Стрюківська громада
Одеська область, Березівський район

Інформація щодо процедур закупівель

Дата: 07.06.2023 15:55
Кількість переглядів: 69

Інформація щодо процедур закупівель

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України  від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»

 

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС - ДК 021:2015: код 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Котел твердопаливний потужністю 45 kW ДК 021:2015: код 44621200-1)

 

Вид та ідентифікатор закупівлі - Відкриті торги з особливостями  UA-2023-06-07-011846-a

Очікувана вартість предмета закупівлі - 144 000,00 грн. (Сто сорок чотири тисячі грн. 00 коп.) з ПДВ.

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Закупівля здійснюється з метою підготовки до проведення опалювального сезону Дошкільного навчального закладу «Ромашка».

Якісні, технологічні та фізико-механічні показники товару, що є предметом закупівлі,  повинні відповідати наступним вимогам:

Технічна специфікація:

Найменування

товару

Одиниця вимірювання

Кількість

1.

ДК 021:2015: код 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Котел твердопаливний потужністю 45 kW ДК 021:2015: код 44621200-1)

шт

1

З метою підтвердження якості товару учасник, з яким буде укладено договір про закупівлю, зобов’язується надавати під час поставок копію сертифікату якості або посвідчення якості  або інший документ, що підтверджує якість на товар, що постачається.

Технічні, якісні характеристики товару

Найменування

Параметру

Вимоги,

встановлені Замовником

Стан товару, рік випуску (виготовлення) товару

Новий, не раніше 2022 року

Потужність, кВт

45 кВт

Температура води в котлі мін./макс., ̊С

Мін.55 ̊С Макс.85 ̊С

Робочий тиск теплоносія, МПа*

2 ббар.

Площа теплообмінника, м²

4.65 м2

Максимальне завантаження паливом, Дм³

121 Дм³

Габаритні розміри котла:

Вага-475 кг

Довжина/ширина/висота

93*69*129

Температура води на вході в котел, не менше, ºС

55 ̊С

Температура води на виході з котла, не більше, ºС

85 ̊С

Температура продуктів згорання, не більше, ºС

220 ̊С

Споживча потужність, Вт / 220 В / 50 Гц, не більше

160 Вт

Гарантійний термін експлуатації котла - не менше 4 років з дати установки (монтажу)

Обов’язкова наявність

Котел твердопаливний -  повинен бути виготовлений і прийнятий відповідно до діючої технічної документації  та визнаний придатним до експлуатації.  Котел твердопаливний - призначений для роботи на твердому паливі (вугілля) або брикетів. 

Документи та дані, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі.

Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи на підтвердження відповідності товару вимогам нормативних документів та вказати дані щодо якісних і технічних характеристик предмету закупівлі:

2.  Довідку, щодо предмету закупівлі завірену підписом та печаткою учасника, в якій зазначити:

- найменування, тип, вид, виконання (та інше) продукції згідно з нормативними документами на виготовлення продукції;

- найменування виробника(ів) продукції та країни походження продукції;

- дату виготовлення;

- позначення діючих стандартів, технічних умов, нормативно-технічної документації, яким відповідає продукція;

- інформацію стосовно місця, засобу та змісту маркування продукції;

- додаткові дані про технічні характеристики продукції;

- найменування документів виробника та інших органів, які підтверджують якість продукції і будуть надані при постачанні продукції;

- гарантійний термін експлуатації (або зберігання).

2.1. На підтвердження відповідності продукції учасник конкурсних торгів повинен також надати наступні документи:

сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання на продукцію  Системи сертифікації УкрСЕПРО, або визнаною УкрСЕПРО системою сертифікації, виданий і завірений підписом та печаткою органу з сертифікації відповідної галузі акредитації або їх копії завірені органом, який видав сертифікат (свідоцтво), або територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації; або

2.2.Копії нормативних документів або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання, маркування, гарантії виробника), крім загальнодоступних  (ГОСТ, ДСТУ), завірені підписом та  печаткою Учасника торгів на кожній сторінці.

2.3. Зразки документів виробника, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, тощо), завірені підписом та  печаткою Учасника торгів.

2.4. Якщо сертифікат відповідності, наданий учасником на торги, має до закінчення менше ніж 3 місяці, учасник повинен надати лист від органу з сертифікації відповідної галузі акредитації про те, що продукцію заявлено на сертифікацію.

Якщо до закінчення терміну дії сертифіката відповідності більше 3 місяців, але менше терміну дії договору, то в договорі на постачанні продукції вказується, що постачальник, повинен надати новий сертифікат при закінченні терміну дії даного до постачання всього об’єму продукції за договором.

3.  Дані, надані учасником, будуть внесені до договору постачання у разі, якщо учасник буде визнаний переможцем.

Поставка товару супроводжується наступними супутніми послугами, які включено учасником до ціни тендерної пропозиції:

- доставка товару до місця поставки товару, включаючи навантаження, розвантаження, транспортні , експедиційні та інші послуги з доставки за рахунок постачальника .

При поставці товар повинен бути упакований належним чином, що забезпечує його збереження при перевезенні та зберіганні. Упаковка повинна бути цілісна та непошкоджена, з необхідними реквізитами виробника. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до  моменту поставки його Покупцю. Товар повинен бути в спеціальній упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час поставки.

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі - Відповідно до листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховувати, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Разом з тим відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулює Бюджетний кодекс України. Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та законодавства в цілому. Замовник самостійно обирає шлях здійснення такого моніторингу, бо дане питання законодавчо не врегульовано. При цьому замовник зважає на принципи здійснення закупівель, закріплені у статті 5 Закону. Закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу ринкових цін, комерційних пропозицій на аналогічний товар. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням кошторисних призначень та потреби. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua тощо). Очікувана вартість на закупівлю ДК 021:2015: код 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Котел твердопаливний потужністю 45 kW ДК 021:2015: код 44621200-1) складає 144 000,00 грн. (Сто сорок чотири тисячі грн. 00 коп.) з ПДВ.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень