В межах співпраці Міністерства охорони здоров’я України та громадської організації “INSCIENCE” за фінансової підтримки Світового банку та Швейцарської конфедерації реалізується комунікаційна кампанія “Бережи себе” (Ознайомитись можна за посиланням https://inscience.io/berezhy-sebe/).
Її мета – викликати в українців бажання берегти себе та піклуватись про свій організм завжди, а особливо в час війни, пропагувати цінність здоров’я серед широкої аудиторії.
У рамках кампанії заплановано розміщення серії інформаційних матеріалів на рекламних майданчиках (банерів, плакатів, сітілайтів тощо). З цією метою у рамках співпраці МОЗ та “INSCIENCE” було розроблено п’ять сюжетів для інформаційних матеріалів:
- Бережи себе, бо у твоїй пам’яті ще так багато місця для нового (Мозок людини може вмістити приблизно 2,5 мільйона гігабайтів інформації. Цього вистачить на пів мільярда українських пісень).
- Бережи себе, бо ти важлива частинка всесвіту (Більшість хімічних елементів, з яких ми складаємося, утворювалися в зорях протягом мільярдів років. Кожен та кожна з нас —частинка космосу, яка може зробити цей світ кращим).
- Бережи себе, бо твоя ДНК – унікальна (Наші ДНК відрізняються лише на 0.1%, але цього достатньо, щоби колір очей, характер та наші смаки були унікальними).
- Бережи себе, бо ти такий важливий для України, як еретроцити – для крові (Вони переносять кисень від легень до кожної клітинки в організмі і підтримуть наше життя).
- Бережи себе, бо твої очі мають побачити ще так багато краси (Людське око може розрізняти близько 10 мільйонів кольорів. Цього вистачить, щоб намилуватися красою української природи — від Актівського каньйону до карпатських лісів).