Про стан виконання бюджету Стрюківської сільської ради за 9 місяців 2021року
I. Загальна характеристика виконання бюджету.
Доходна частина бюджету Стрюківської сільської ради по загальному фонду (без трансфертів) станом на 01.10.2021 року виконана на 115,7%, при планових призначеннях 8040,0 тис.грн., надходження складають 9300,0 тис.грн., або 1260,0 тис.грн. більше. Темп росту до відповідного періоду складає 142,7% (+2569,9тис.грн) - збільшення за рахунок надходження ПДФО в 2021 році (+1133,0тис.грн), плата за землю (+1216,1тис.грн).
III. Доходи
Джерелами надходжень бюджету Стрюківської сільської ради є:
Податок та збір на доходи фізичних осіб - при плані 1586,0 тис.грн, фактичні надходження складають 2893,9 тис.грн, (+1307,9 тис.грн), або 182,5%. Питома вага податку в загальному фонді складає 31,1%. Темп росту складає 164,3%.
Плата за землю - один із основних бюджетоутворюючих податків. Сума надходжень за 9місяців складає 4173,3 тис.грн, при планових призначеннях 4125,7 тис.грн., відсоток виконання становить – 101,2%, (47,6 тис.грн перевиконання планових призначень), в тому числі:
Земельний податок з юридичних осіб виконання становить 139,2% (+17,6тис.грн),
Орендна плата з юридичних осіб – 82,0% (-410,3тис.грн),
Земельний податок з фізичних осіб – 114,3% (+215,0тис.грн),
Орендна плата з фізичних осіб – 175,0% (+225,4тис.грн).
При цьому темп росту до відповідного періоду минулого року становить 141,1%, (+1216,1тис.грн).
Основна причина невиконання планових призначень - несплата за оренду земельних ділянок ТОВ « Пальміра Грейн» (-526,4тис.грн).
Єдиний податок виконано на 68,6%. При планових призначеннях 1456,0 тис.грн, виконання становить – 998,5 тис.грн, або - 457,5 тис.грн, в тому числі:
Єдиний податок з юридичних осіб виконання складає – фактичні надходження складають 4,7 тис.грн.
Єдиний податок з фізичних осіб – 102,8% (+9,3тис.грн).
Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників – 58,2% (-467,5 тис.грн). Темп росту по єдиному податку становить 111,6%, (+104,1тис.грн).
Акцизний податок з виробленого та ввезеного пального – при плані 817,2 тис.грн надійшло 523,4 тис.грн, або 64,0%, (-293,8тис.грн). Темп росту становить 70,2%, (-221,9тис.грн).
Акцизний податок з роздрібної торгівлі – виконано на 125,3%. При планових призначеннях 23,5 тис.грн., виконання становить 29,4 тис.грн.
Надходження від орендної плати майна – виконано на 107,4%. При плані 27,5 тис.грн, виконання складає 29,5 тис.грн.
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – фактичні надходження складають 3,8 тис.грн.
Державне мито – фактичне виконання становить 4,2 тис.грн.
Адміністративні штрафи та інші санкції та Рентна плата за користування надрами – надходження складають 0,4 тис.грн.
Інші надходження – фактичні надходження складають 399,6 тис.грн., -повернення невикористаного фінансування минулого року.
Кошти за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках - 242,7тис.грн.
Екологічний податок – фактичні надходження складають 2,0 тис.грн.
Найбільшими бюджетоутворюючими платниками по Стрюківській сільській раді є:
ТОВ «Агроком» - 1 619,4 тис.грн.
ТОВ "Пальміра грейн" – 1279,4 тис.грн.
ф/г «Світанок-2008» - 711,8 тис.грн.
ТОВ «Людмила» - 530,9 тис.грн.
ф/г «Теодор-2005» - 196,7 тис.грн
Ф/Г «Олександра» - 134,4 тис.грн.
IV.Видатки та заборгованість
Бюджет Стрюківської сільської територіальної громади по видатковій частині за 9 місяців 2021 року по загальному фонду виконано на 80,4 % до затвердженого плану з урахуванням змін, або на 4 027,8 тис. грн. менше затвердженого плану (план 20 560,0 тис. грн., виконання 16 532,2 тис. грн), в тому числі:
Виконання видатків загального фонду бюджету в розрізі галузей характеризується такими даними :
тис.грн.
Найменування функції |
Затверджено на 9 місяців 2021р. |
Фактично виконано за 9 місяців 2021р. |
Відхилення від плану |
% виконання плану |
Державне управління |
3886,6 |
3010,9 |
-875,7 |
77,47 % |
Освіта |
13470,4 |
11708,6 |
-1761,8 |
86,92 % |
Охорона здоров’я |
2,3 |
2,3 |
0,00 |
100,00 % |
Соціальний захист та соціальне забезпечення |
193,0 |
50,4 |
-142,6 |
26,11 % |
Культура i мистецтво |
854,8 |
643,3 |
-211,5 |
75,25 % |
Житлово-комунальне господарство |
863,3 |
437,2 |
-426,1 |
50,64 % |
Економічна діяльність |
237,2 |
0,00 |
-237,2 |
0,00 % |
Резервний фонд |
150,0 |
0,00 |
-150,0 |
0,00 % |
Міжбюджетні трансферти |
902,3 |
679,5 |
-222,8 |
75,31 % |
ВСЬОГО: |
20560,0 |
16532,2 |
-4027,8 |
80,41 % |
Видатки на утримання органів місцевого самоврядування по бюджету складають 3 010,9 тис. грн., або 77,5% до затвердженого плану. Питома вага виконання видатків на заробітну плату з нарахуваннями складає 90,2 %, на енергоносії 0,3 %, та на інші видатки 9,5%.
Утримання установ освіти по бюджету складають 11 708,6 тис. грн. Питома вага виконання видатків на заробітну плату з нарахуваннями складає 93,1%, на енергоносії 0,7%, на продукти харчування 2 %, а на інші видатки 4,1 %.
На надання дошкільної освіти видатки складають 1 150,2 тис.грн., або 76,0% до затвердженого плану;
На надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти видатки складають 10 174,9 тис.грн., або 89,3% до плану, в тому числі за рахунок освітньої субвенції використано 7 251,7 тис.грн. (98,1% до плану);
Інші програми, заклади та заходи у сфері освіти видатки складають 280,6 тис.грн., або 75,2% до плану, в тому числі на заробітну плату використано 216,0 тис.грн., або 77,0% до загальної суми видатків.
Виконання заходів, спрямованих на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» - видатки складають 102,8 тис.грн. при планових призначеннях 151,6 тис.грн.
Охорона здоров’я – видатки складають 2,3 тис.грн – компенсація Миколаївській ЦРЛ за використану електроенергію Стрюківською амбулаторією у першому півріччі 2021 року.
Видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення затверджені на Програму по соціальному захисту населення на території Стрюківської сільської ради у сумі 193,0 тис.грн., фактично використано за 9 місяців 50,4 тис.грн.
Видатки на утримання установ культури складають 643,3 тис. грн, або менше затвердженого плану з урахуванням змін на 211,5 тис. грн. Питома вага виконання видатків на заробітну плату з нарахуваннями складає 97,5 %, на енергоносії 1%, інші видатки в тому числі:
На забезпечення діяльності бібліотек використано 245,8 тис.грн., або 75,4% до затвердженого плану;
На забезпечення діяльності палаців і будинків культури використано 397,5 тис.грн., або 75,2% до затвердженого плану;
Видатки на житлово-комунальне господарство виконано на 437,2 тис. грн, або менше затвердженого плану на 426,1 тис. грн., в тому числі:
На організацію громадських робіт використано 191,8 тис.грн., або 43,9% до загальної питомої ваги видатків, на оплату електроенергії за використання вуличного освітлення виконання склало 67,7 тис.грн., або 15,5% загальної частини видатків, інші видатки складають – 40,6%
Видатки на Економічну діяльність використані у сумі 0 тис.грн.,
Видатки спеціального фонду бюджету виконані на 69,1 % річних призначень, або на суму 824,8 тис.грн.
- Використання коштів в розрізі функції складає:
- Державне управління – 76,6 тис.грн. (придбання проектно-кошторисної документації для капітального ремонту Стрюківської амбулаторії)
- По „Освіті” - 267,2 тис.грн., в т.ч. Капітальні видатки – 85,9 тис.грн. (придбання мультимедійного комплексу для НУШ), предмети та матеріали – 124,4 тис.грн., видатки на харчування – 43,1 тис.грн., оплата послуг – 13,9 тис.грн.
- по „Житлово-комунальному господарству” –183,3 тис.грн. (придбання щіпорізу Arpal);
- “Міжбюджетні” трансферти” – 273,0 тис.грн., (передача коштів до бюджету Березівської міської громади 120,0 на співфінансування інвестиційних проектів, 145,0 тис.грн. – на капітальний ремонт та облаштування операційного блоку Березівської лікарні, передача коштів Одеській обласній раді для придбання ноутбуків для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти у сумі 8 016 грн.)
По загальному фонду кредиторська заборгованість на звітну дату відсутня.
Дебіторська заборгованість по загальному фонду відсутня.
Спеціальний фонд.
Кредиторська заборгованість по власним надходженням бюджетних установ відсутня.
Дебіторська заборгованість по доходах власних надходжень бюджетних установ відсутня.
V. Фінансування.
Розписом видатків за 9 місяців 2021 року передбачено дефіцит загального фонду бюджету у сумі 367,7 тис. гривень джерелом покриття якого є залишок бюджетних коштів на початок року.
В Головному Управлінні Державної казначейської служби позика на покриття тимчасових касових розривів місцевих бюджетів не отримувалась.
Кошти на вклади депозитних рахунків впродовж 9 місяців 2021 року не розміщувались.
VI. Кредитування.
Розписом за 9 місяців 2021 року пільгове кредитування не передбачається.
VII.Міжбюджетні трасферти.
Протягом 9 місяців 2021 року з державного бюджету до бюджету Стрюківської сільської територіальної громади надійшли наступні трансферти:
-- базова дотація надійшла у сумі 2 778,3 тис. грн.
--додаткова дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я надійшла у сумі 417,9 тис. грн.
-- освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 7 396,2 тис.грн.
-- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості – 11,0 тис.грн.,
-- Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 140,0 тис.грн.